Vali Gül'ün STK ziyaretleri

SİVAS (AA) - Vali Davut Gül, kentte faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarını ziyaret etti.Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Gül ilk olarak...

SİVAS (AA) - Vali Davut Gül, kentte faaliyet gösteren sivil toplum kuruluşlarını ziyaret etti.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Gül ilk olarak Lokantacılar ve Kebapçılar Esnaf Odasını ziyaret ederek, oda başkanı Nazmi Yiğit'ten, faaliyetleri hakkında bilgi aldı.

Daha sonra Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odasını ziyaret eden ve Oda Başkanı Hasan Coşkun Erkmen bilgi alan Gül, muhasebecilerin işletmelerde önemli bir görevi yerine getirdiğini ifade etti.

Serbest Muhasebeci ve Mali Müşavirler Odası ziyaretinin ardından Kardeşler Mahallesi'ndeki İhramcızade Eğitim Kurumları Koruma Derneğine giden Gül, burada da Dernek Başkanı Turan Topgül ve dernek yönetimi ile bir süre sohbet etti.

Vali Gül, ziyaretlerine Şoförler ve Otomobilciler Odası, Demirciler Odası ve Elektrikçiler Odasını ziyaret ederek devam etti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE