Vali Gül'den Sabancı Anadolu Lisesi'ne ziyaret

SİVAS (AA) - Vali Davut Gül ve eşi Gülden Gül, Hacı Mehmet Sabancı Anadolu Lisesi'ni ziyaret etti.Valilikten yapılan açıklamaya göre Gül, ziyarette ilk...

SİVAS (AA) - Vali Davut Gül ve eşi Gülden Gül, Hacı Mehmet Sabancı Anadolu Lisesi'ni ziyaret etti.

Valilikten yapılan açıklamaya göre Gül, ziyarette ilk olarak sınıfları gezdi, öğrenciler ve öğretmenlerle sohbet etti.

Ardından öğretmenler odasında eğitimcilerle bir araya gelen Gül, öğrencilerle her zaman yakından ilgilenilmesi gerektiğini belirterek, "Biz ilgilenmezsek başkası ilgileniyor. Biz o boşluğu bıraktığımızda başkası dolduruyor. Olabildiğince çocukların sosyalleşmesi, en az bir çalgı aleti çalabilmesi, spor dallarından birini iyi bir şekilde yapabilmesi gerekiyor. Gençlerin bu tür etkinliklerde bulunması hem çocuğu hem veliyi hem de öğretmenler olarak sizleri mutlu edecektir." açıklamasında bulundu.

Gül, öğrencilerinin her sportif müsabakada aldığı başarıların kendilerini de mutlu ettiğini vurgulayarak, "Bunda siz değerli öğretmenlerin katkısı çok büyük. Herhangi bir sıkıntınızda kapımız 24 saat açık. İstediğiniz zaman gelebilirsiniz." ifadesini kullandı.

Vali Gül ve eşi Gülden Gül, daha sonra okulun spor salonuna geçerek, tenis, çim hokeyi, basketbol, dart, voleybol takımlarının sporcularıyla bir araya geldi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE