Vali Aydın Nezih Doğan, ziyaret için gittiği Esnaf Odaları Birliği’nde kendisini kapıda karşılamayan Bekir Duvarcı’nın makamına çıkmadı. Aydın, Duvarcı’ya ‘selam’ bırakıp geri döndü.
Vali Aydın Nezih Doğan, resmi ziyaretlerin yanı sıra Konya’daki odaları, sivil toplum kuruluşlarını da ziyaret ederek görüş alışverişinde bulunuyor.
Geçtiğimiz Cuma günü Esnaf Odaları Birliği Başkanı Bekir Duvarcı’yı ziyaret eden Vali Doğan’ın kapıdan geri döndüğü ortaya çıktı. Ziyaret saatinde Esnaf Odaları Birliği’nin önünde olan Vali’yi protokol kuralları gereği Bekir Duvarcı’nın kapıda karşılaması gerekiyordu. Kendini karşılayanlar arasında Başkan Bekir Duvarcı’yı göremeyen Vali Aydın, selam bırakarak geri döndüğü öğrenildi.
EREĞLİ’DE DE OLMUŞTU
Konya’da göreve başladığı günde karşılama töreni yapılmasını istemeyen Vali Aydın, ilçelerde de görkemli karşılama programlarına karşı çıkıyor. Vali Aydın, hiçbir olayın abartılmasını istemediği gibi devlet protokolüne de önem veriyor. Geçtiğimiz haftalarda Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Oprukçu’yu da randevulu bir şekilde ziyaret eden Vali Aydın, Başkan’ın kendisini kapıda değil de makamında beklemesine kızmıştı. Vali Aydın, kendisini kapıda karşılayan belediye görevlisine “başkana selamımı söyleyin” deyip ayrılmıştı…
Uğur Özteke’nin yazısını okumak için tıklayın