Vali Barut'tan Divriği ziyareti

SİVAS (AA) - Sivas Valisi Alim Barut, Divriği ilçesini ziyaret ederek, konak açılışına katıldı.Barut, birtakım ziyaretlerde bulunmak üzere Divriği ilçesine...

SİVAS (AA) - Sivas Valisi Alim Barut, Divriği ilçesini ziyaret ederek, konak açılışına katıldı.

Barut, birtakım ziyaretlerde bulunmak üzere Divriği ilçesine geldi.

Divriği'de restorasyonu yapılan dört konağın açılışına katılan Barut, "Uzun uğraşlar sonucu dört tarihi konak halkımıza butik otel, müze ve ozanlar konağı olarak hizmet verecek." dedi.

Açılışa İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Salih Ayhan, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kadir Pürlü ve il protokolü katıldı.

Açılışın ardından Barut ve beraberindekiler, Divriği Ulu Cami'yi gezerek yetkililerden bilgi aldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE