Vali Ayhan'a ziyaretler

SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Hasan Karaman ve yönetim kurulu üyeleri Vali Salih Ayhan'a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.Belediyespor'dan...

SİVAS (AA) - Sivas Belediyespor Kulübü Başkanı Hasan Karaman ve yönetim kurulu üyeleri Vali Salih Ayhan'a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Belediyespor'dan yapılan yazılı açıklamaya göre, Karaman ve üyeler Ayhan'ı makanında ziyaret ederek, kulüp hakkında Vali Ayhan'a bilgi verdi.

Karaman, ziyarette Ayhan'ın Sivas'ta görev yaptığı sürece kendilerine destek olduğunu belirterek, Ayhan'a Sivas Valiliği görevinin hayırlı olmasını diledi.

Vali Ayhan da ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, Belediyespor’un, Sivasspor’dan sonra şehrin ikinci önemli değeri olduğunu söyledi.

Özellikle kupadaki başarılarının Türkiye gündeminde yer aldığını ifade eden Ayhan, "Takım Sivas’ı 2. Lig'de başarıyla temsil ediyor. Sivas Belediyespor'un tüm maçlarına gelmeye gayret edeceğim. Belediyespor camiasının her zaman yanındayız. Bir sıkıntı ve ihtiyaç olması halinde kapımız her zaman açık." diye konuştu.

Ziyaretin sonunda Karaman, Ayhan'a 10 numaralı forma hediye etti.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE