Vali Aydın’dan Akyürek’e veda ziyareti

Valiler Kararnamesi ile Nevşehir’e atanan Konya Valisi Osman Aydın, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek’e veda ziyaretinde bulundu.

Konya Büyükşehir Belediyesi’nde gerçekleştirilen Konya-Karaman Mevlana Kalkınma Ajansı Toplantısı sonrası Başkan Akyürek’i makamında ziyaret eden Vali Osman Aydın, 2 yıl 3 ay boyunca çalıştığı Konya’da kendisine gösterilen ilgiye teşekkür etti. Vali Aydın, Konya’nın kendisi için çok önemli bir şehir olduğunu belirterek, Konya’da görev yapmaktan dolayı mutlu olduğunu söyledi. Konya Büyükşehir belediye Başkanı Tahir Akyürek ise, Vali Aydın’ın Konya için önemli hizmetleri olduğunu vurgulayarak, tecrübesi ve bilgisi ile şehre katkıda bulunduğunu ifade etti. Vali Aydın’a yeni görevinde başarılar dileyen Başkan Akyürek, Konya’ya hizmet eden bir Vali olarak kendisini Konyalı kabul ettiklerini dile getirdi. Ziyaretin sonunda Başkan Akyürek Vali Aydın’a ebru tablosu hediye etti.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?