Vali Aksoy, kaymakamlarla bayramlaştı

Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, Kurban Bayramı dolayısıyla kaymakamlarla bir araya gelerek bayramlarını kutladı.

Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, Kurban Bayramı dolayısıyla kaymakamlarla bir araya gelerek bayramlarını kutladı.

Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, DSİ Sosyal Tesisleri'ndeki protokol bayramlaşmasının ardından kent genelindeki 17 ilçede görev yapan kaymakamlarla bir araya geldi. Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, eşi Hülya Aksoy ile birlikte katıldığı bayram programında kaymakamlar ile tek tek tokalaşarak bayramlarını tebrik etti. Kaymakamlar ile birlikte bir süre sohbet eden Vali Aksoy, bayramların birleştirici özelliğine vurgu yaparak iyi bayramlar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ