Vakaların hızla arttığı Burdur'da 4 köy karantinaya alındı

Burdur'a bağlı Karaçal, Kozluca ve Bucak ilçesine bağlı Çobanpınar köyü ile Yeşilova ilçesinde bağlı Büyükyaka köylerinde Kovid-19 vakaları ve temaslı kişilerin sayısında artış tespit edilmesi nedeniyle 14 gün karantina ilan edildi

Burdur'da Kovid-19 vakalarının artması nedeniyle 4 köy karantinaya alındı.

Merkeze bağlı Karaçal, Kozluca ve Bucak ilçesine bağlı Çobanpınar köyü ile Yeşilova ilçesinde bağlı Büyükyaka köylerinde Kovid-19 vakaları ve temaslı kişilerin sayısında artış tespit edildi.

İl ve İlçe Hıfzıssıhha Kurulları hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla köylerde 14 gün süreyle karantina uygulanmasına karar verdi.

Jandarma ekiplerince köylerde önlem alındı, köylerin giriş ve çıkışları demir bariyerler ve toprakla kapatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL