Vakaların arttığı Malatya'da bir mahalle karantinaya alındı

Malatya'nın Arapgir ilçesi Şağıluşağı Mahallesinin, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı açıklandı

Malatya'nın Arapgir ilçesinde bir mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Şağıluşağı Mahallesi'nde Kovid-19 vakalarının tespit edildiği belirtildi.

Açıklamada, bu nedenle İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla mahallenin bugün itibarıyla 14 gün süreyle karantinaya alındığı bildirildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL