Vakaların arttığı Emirdağ'da 18 bina karantinaya alındı

Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde, Kovid-19 tedbirleri kapsamında 18 binanın karantinaya alındığı açıklandı

Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde, koronavirüs tedbirleri kapsamında 18 binanın karantinaya alındığı bildirildi.

Emirdağ Kaymakamlığının sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun aldığı 84, 85 ve 86 nolu kararlarla Kovid-19 salgınını önlemek ve vatandaşları salgından korumak için kentteki 18 binada karantina uygulamasının başlatıldığı belirtildi.

Açıklamada, karantinaya alınan binaların adresleri de paylaşıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

AFYONKARAHİSAR Haberleri

Doğaseverler Harekete Geçti: Özburun Göleti Sel Atıklarından Temizlendi
Karahisar Kalesi'nde Bulutların İnanılmaz Dansı!
Afyon'da dolu sonrası hasar tespit çalışmaları sürüyor
Afyon'da Gün Batımıyla Gökyüzünde Renk Şöleni
Dinar Belediye Başkanı Veysel Topçu’ya Neşterli Saldırı Girişimi