Uyuşturucudan 5 kişi yakalandı

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından yapılan operasyonda uyuşturucu ticareti yapan 5 kişi yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından yapılan operasyonda uyuşturucu ticareti yapan 5 kişi yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından uyuşturucu ticareti yapanlara yönelik yapılan çalışmalarda, S.H. (30), K.S. (36), O.S. (49), A.B. (30) ve M.E. (30) yakalandı. Yapılan operasyonda, 15 parça halinde paketlenmiş toplam 90 gram gelen metamfetamin maddesi,, 3 adet uyuşturucu madde satımında kullanılan hassas terazi, 2 adet tabanca ile 2 adet ruhsatsız tüfek ele geçirildi.

Yakalanan 5 şahıs, uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan işlem yapılarak gözaltına alındı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI
PÖH'ten Ankara'da DEAŞ Operasyonu: Teröristler Ateş Açtı
TRAFİKTE KORKUTAN RAKAMLAR
Ankara'dan da isimler var! Milyonluk kaçakçılık
Ayşe Hatun Önal'ın İfadesi Ortaya Çıktı: Yalnızca Uyku İlacı İçiyorum