Uyuşturucu maddeyi yere attılar, polisten kaçamadılar

Isparta'da polis kontrolü sırasında üzerlerindeki uyuşturucu maddeyi yere atan 3 kişi yakalandı.

Isparta'da polis kontrolü sırasında üzerlerindeki uyuşturucu maddeyi yere atan 3 kişi yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, kentte uyuşturucu madde kullanımını önlemek amacıyla görev yapan Isparta polisi, Fatih Mahallesi'nde şüphelendiği 3 kişiyi durdurdu. Kontroller esnasında O.N, O.S. ve O.Y.O.'nin yere bir şey attığını fark eden polis, yapılan incelemede atılan maddelerin 1.13 gram eroin ve 4 adet suboxone tablet olduğunu saptadı.

Şüphelileri yakalayan ekipler, 3 şahsa "uyuşturucu madde kullanmak" suçundan işlem yaptı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

KAZA YAPTI, KAÇTI
Otobüse beton pompası çarptı: Cam patladı, yolcular yere savruldu
Bakım Merkezinde Düşen Engelli Vatandaş 3 Gün Sonra Yaşamını Yitirdi
Sıcaktan bunaldılar, deniz yerine süs havuzuna girdiler
Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat Tutuklandı