Uysal'dan huzurevi sakinlerine yemek

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, Yaşlılar Haftası dolayısıyla huzurevi sakinlerini yemekli programda ağırladı.Zeytinburnu'daki...

İSTANBUL (AA) - İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, Yaşlılar Haftası dolayısıyla huzurevi sakinlerini yemekli programda ağırladı.

Zeytinburnu'daki 1453 Çırpıcı Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen yemekli programa, Uysal, Zeytinburnu Belediye Başkanı Murat Aydın ve İstanbul genelindeki huzurevlerinde kalan 500'den fazla vatandaş katıldı.

Yemekte konuşan Uysal, Büyükşehir Belediyesi olarak yaşlı vatandaşların hayatlarını daha konforlu geçirmesi için her türlü hizmeti vermeye çalıştıklarını söyledi.

Uysal, çocuklara, gençlere ve büyüklere hayatı severek ve zevk alarak yaşayabilecekleri ortam yaratmaya çalıştıklarını belirtti.

Büyükşehir Belediye Başkanı Uysal, konuşmasının ardından huzurevlerinde kalanlar arasında yapılan yarışmalarda dereceye girenlere kupalarını takdim etti.

Program, sanatçı Zekai Tunca'nın verdiği konserle sona erdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE