Üstünel’e geçmiş olsun

Önceki gün yapılan bir toplantı sırasında aniden rahatsızlanan Meram İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Üstünel Vakıf Hastanesi'ne kaldırıldı

Meram İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Üstünel önceki gün yapılan bir toplantı sırasında aniden rahatsızlandı. Konya Vakıf Hastahanesi’ne kaldırılan Üstünel’e, yapılan ilk müdahalenin ardından kalp damarlarında oluşan tıkanma sebebi ile anjiyo yapıldı. Halen Vakıf Hastahanesi 224 nolu odada tedavisi sürmekte olan ve ilk şoku atlatan Ali Üstünel sağlığın çok önemli olduğunu, herkesin hastalanamadan önce mutlaka genel kontrolden geçmesi gerektiğini söyledi. Biz de Üstünel Hoca’ya geçmiş olsun diyoruz. Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?