Üst geçitteki darp olayı kameraya yansıdı

Konya'da 3 kişi tarafından darp edilen şahsın o anları cep telefonu kamerasına yansıdı.

Olay, geçtiğimiz günlerde merkez Selçuklu ilçesi Bosna Hersek Mahallesindeki yaya üst geçidinde meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, üst geçidin merdivenlerinde çıkan kavgada 3 şahıs, 1 kişiye saldırdı. Yere düşen kişiyi tekmelerle darp eden saldırganlar daha sonra bölgeden ayrıldı.

Kavga anı ise bir vatandaşın cep telefonunu kamerasına yansıdı. Görüntülerde darp anları, çevredeki birisinin olaya müdahale etmeye çalışması ve sahsıların yoluna devam etmesi yer alıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

KONYA Haberleri

Isparta’daki Feci Kazada Hayatını Kaybeden İki İsim Son Yolculuğuna Uğurlandı
KONYA'NIN BAHÇESİ KAPILARINI AÇTI
KONYA'DA ACI VEDA
KONYA ŞİMDİ YAZA GİRİYOR
KONYA BU ÇOCUKLARIN PEŞİNDE