Üsküdar-Ümraniye metro hattı açıldı

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Başbakan Yıldırım ve beraberindekiler, "Türkiye'nin ilk sürücüsüz metrosu"yla Üsküdar'dan Ümraniye'ye gitti

İSTANBUL (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Başbakan Binali Yıldırım, "Türkiye'nin ilk sürücüsüz metrosu" olan Üsküdar-Ümraniye metrosunun ilk seferine katıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Üsküdar-Ümraniye Metro Hattı'nın açılışı dolayısıyla Üsküdar Meydanı'nda düzenlenen törene katıldı.

Konuşmasının ardından açılış kurdelesini kesen Erdoğan, beraberinde Başbakan Binali Yıldırım, Başbakan Yardımcısı Recep Akdağ, Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Sağlık Bakanı Ahmet Demircan, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Betül Sayan Kaya, İstanbul Valisi Vasip Şahin, İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, eski İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş, bazı AK Parti genel başkan yardımcıları, milletvekilleri, ilçe belediye başkanlarıyla Üsküdar İstasyonu'na indi.

Buradan metroya binen Erdoğan ve beraberindekiler, "Türkiye'nin ilk sürücüsüz metrosu" ile Ümraniye'ye geçti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, metronun açılışı dolayısıyla Ümraniye Meydanı'nda toplanan vatandaşlara seslendi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE