Uşak'ta zabıta memurlarına darp iddiası

UŞAK (AA) - Uşak'ta iş yeri sahipleri tarafından darbedildiklerini iddia edilen 3 zabıta memuru hastaneye kaldırıldı. Zabıta ekipleri İslice Mahallesi...

UŞAK (AA) - Uşak'ta iş yeri sahipleri tarafından darbedildiklerini iddia edilen 3 zabıta memuru hastaneye kaldırıldı.

Zabıta ekipleri İslice Mahallesi 1. Dere Sokak üzerinde F.C'ye ait bir marketin meşrubat dolabının yaya kaldırımını işgal ettiği yönündeki şikayetler üzerine market sahibine bunu kaldırması yönünde uyarıda bulundu.

Uyarıyı dikkate almayan market sahibine "işgal cezası" uygulamak isteyen zabıta memurlarıyla iş yeri sahipleri arasında tartışma çıktı. Kısa sürede kavgaya dönüşen olayda 3 zabıta yaralandı.

Yaralılar hastanelere kaldırılırken, polis ekipleri kavgaya karıştıkları iddia edilen S.C, H.C. ve F.C'yi karakola götürdü.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.






AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu