Uşak'ta yüksek gerilim hattına kapılan işçi öldü

UŞAK (AA) - Uşak'ta çalıştığı inşaatın dördüncü katına alüminyum boru taşırken yüksek gerilim hattına kapılan işçi yaşamını yitirdi.Alınan...

UŞAK (AA) - Uşak'ta çalıştığı inşaatın dördüncü katına alüminyum boru taşırken yüksek gerilim hattına kapılan işçi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi, Şehit İsmail Çetin Caddesi 26 numaradaki bina inşaatında çalışan Ferhat İnce (24), dördüncü kata pencereden ip yardımıyla alüminyum boru taşırken elektrik akımına kapıldı.

İnce, olay yerinde hayatını kaybetti.

Ferhat İnce'nin 6 ay önce evlendiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL