Uşak'ta uyuşturucu operasyonu

Yolcu otobüsünde 3 kilo 40 gram esrar ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı

UŞAK (AA) - Uşak'ta, yolcu otobüsünde 3 kilo 40 gram esrar maddesi ele geçirildi, 2 kişi gözaltına alındı.

Alınan bilgiye göre, Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi Narkotik Büro Amirliği ekipleri İzmir-Ankara karayolu üzerindeki Uşak Şeker Fabrikası yakınlarındaki arama noktasında bir yolcu otobüsünde, narkotik köpeği Tora eşliğinde arama yaptı.

Ekipler otobüsün bagaj bölümünde yolculardan İ.S. (35) ile G.A.'ya (33) ait valizlerin içinde 3 kilo 40 gram esrar maddesi ele geçirdi.

Gözaltına alınan şüpheliler sorgulanmak üzere, emniyete götürüldü.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu