Uşak'ta otomobilin sulama göletine yuvarlanması

Banaz ilçesindeki kazada yaşamını yitirenlerden ikisi toprağa verildi

UŞAK (AA) - Uşak'ın Banaz ilçesinde otomobilin gölete yuvanlanması sonucu yaşamını yitiren 4 kişiden 2'si defnedildi.

Banaz Devlet Hastanesi morgundan alınan Gönül Yanar ile Ümmühan Yanar'ın cenazeleri ilçe merkezindeki Şehit Camisine getirildi.

Kılınan namazın ardından cenazeler İslam Mahallesi Mezarlığı'nda toprağa verildi.

Aynı kazada yaşamını yitiren Ramazan Yanar ile annesi Nazmiye Yanar'ın cenazelerinin yarın toprağa verileceği öğrenildi.

Ramazan Yanar'ın kullandığı 06 GMC 60 plakalı otomobil, Kızılhisar Köyü Sarıçam Piknik Alanı'nda virajı alamayarak yaklaşık 100 metrelik uçurumdan yuvarlanmış, araçtaki 4 kişi ölmüştü.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek