Uşak'ta karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

UŞAK (AA) - Uşak'ta sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi, eşi yoğun bakımda tedavi altına alındı.Alınan bilgiye...

UŞAK (AA) - Uşak'ta sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi, eşi yoğun bakımda tedavi altına alındı.

Alınan bilgiye göre, Mehmet Akif Ersoy Mahallesi Çevre Sokakta yaşayan Meryem-Bayram Arslan çiftinden haber alamayan torunları eve gitti.

Yedek anahtarla girilen evde baygın vaziyette görülen şahıslar, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Meryem Arslan hayatını kaybederken hayati tehlikesi bulunan Bayram Arslan'a yoğun bakımda müdahale edildiği öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL