Uşak'ta ev yangını

Aybey Mahallesi'nde çıkan yangında biri tarihi 2 ev kullanılamaz hale geldi

UŞAK (AA) - Uşak'ta çıkan yangında biri tarihi 2 ev kullanılamaz hale geldi.

Aybey Mahallesi Çapa Sokak'ta bulunan ve "Pembe Köşk" diye adlandırılan kullanılmayan tarihi Uşak Evi'nde henüz belirlenemeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı.

Alevler kısa sürede 2 katlı ahşap evi sararken vatandaşlar yangına kendi imkanlarıyla müdahale etmeye çalıştı.

Bazı vatandaşlar alevlerin kendi evlerine sıçramaması için önlem almaya çalıştı.

Olay yerine gelen Uşak Belediyesine ait 5 itfaiye ekibi dar sokaklar nedeniyle yangın yerine ulaşmakta sıkıntı yaşarken, genişleyen alevler bir süre sonra bitişikteki Aşkın Bulut'a ait eve sıçradı.

Vatandaşların da yardımıyla yaklaşık 1 saat sonra alevler kontrol altına alınırken biri tarihi 2 ev kullanılamaz hale geldi.

Soğutma çalışmaları sürerken, yangının çıkış nedeni araştırılıyor.





AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL