Uşak merkezli FETÖ operasyonu

11 şüphelinin gözaltına alındığı operasyonda adliyeye sevk edilen 2 kadın tutuklandı

UŞAK (AA) - Uşak merkezli 8 ildeki Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) operasyonu kapsamında adliyeye sevk edilen 2 kadın tutuklandı.

Uşak Cumhuriyet Başsavcılığınca yürütülen FETÖ'nün kadın yapılanması soruşturmasında gözaltına alınan 11 şüpheliden Esma Kaya (32) ve Hanım Sancak'ın (32) emniyetteki işlemleri tamamladı.

Sağlık kontrolünün ardından adliyeye sevk edilen 2 kadın, "silahlı terör örgütüne üye olmak" iddiasıyla tutuklandı.

Diğer şüphelilerin işlemleri devam ediyor.

Uşak merkezli Denizli, Manisa, Afyonkarahisar, Ankara, Bilecik, Kütahya ve İzmir'de 9 Ocak'ta düzenlenen eş zamanlı operasyonda, 11 kişi yakalanmış, şüphelilerin örgütün şifreli haberleşme programı ByLock'u kullandıkları belirtilmişti.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu