Üniversiteliler yemekten zehirlendi

Beyşehir’de kaldıkları yurtta yedikleri akşam yemeğinden zehirlendikleri iddia edilen 36 öğrenci hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerden 35'i taburcu edilirken, bir öğrenci müşahede altına alındı.

Beyşehir’de kaldıkları yurtta yedikleri akşam yemeğinden zehirlendikleri iddia edilen 36 öğrenci hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerden 35'i taburcu edilirken, bir öğrenci müşahede altına alındı.

Selçuk Üniversitesi Beyşehir Meslek Yüksekokulu'nda öğrenim gören 36 öğrencide akşam yemeğinin ardından karın ağrısı ve ishal şikayetleri başladı. Gece saat 01.00 sıralarında Beyşehir Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne kaldırılan öğrencilere gıda zehirlenmesi teşhisi konuldu. Öğrencilerin akşam yedikleri patates püresine konulan sütün bozuk olması nedeniyle zehirlendikleri iddia edilirken, durumu iyi olan ve ayakta tedavi gören 35 öğrenci taburcu edildi. Bir öğrencinin ise müşahede altına alındığı bildirildi. iha

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?