Üniversiteliler doyasıya eğleniyor

Selçuk Üniversitesi 3. Bahar Şenlikleri, çeşitli etkinliklerle devam ediyor.

Selçuk Üniversitesi 3. Bahar Şenlikleri, çeşitli etkinliklerle devam ediyor.


Selçuk Üniversitesi Alaaddin Keykubat Kampüsü 19 Mayıs Stadyumu'nda düzenlenen etkinlikler, ilginç görüntülere sahne oluyor. Top oynayan, ip atlayan öğrenciler, yoğun geçen eğitim öğretim döneminin ardından doyasıya eğleniyor. Düzenlenen konserlerde gönüllerince dans eden üniversiteliler, çeşitli yarışmalara da katılarak hediye kazanmak için birbirleriyle yarıştı.


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?