Selçuk Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Kimya Bölümü tarafından düzenlenen “1.Uluslararası Türkiye-Pakistan Kimya Günleri” başladı. 28 Nisan’a kadar sürecek programda 18 bildiri, 60 poster sunumu yapılacak. Yaklaşık 100 bilim adamının katıldığı programla Üniversite’nin, Pakistan’daki Üniversitelerle diyaloglarının artırılması amaçlanıyor. Halil Cin Konferans Salonu’ndaki programın açılışını yapan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Dinçer Bedük üniversite hakkında bilgi verdi. Organize Komite Başkanı Prof. Dr. Mustafa Yılmaz da 3 ay önce bir Pakistanlı akademisyenin “Kimya Günleri” düzenlemek için teklif getirdiğini belirterek, büyük emekler harcanarak yapılan bu etkinliğin Türkiye ile Pakistan arasındaki dostluğu artıracağını ve yeni diyaloglara imkan sağlayacağını söyledi.
Bundan sonraki etkinliklerin daha profesyonel olacağını ifade eden Yılmaz, Ortadoğu ve Asya Ülkeleriyle de kongreler yapmayı planladıklarını kaydetti. Fen-Edebiyat Fakültesi Kimya Bölüm Başkanı Prof. Dr. Mustafa Ersöz ise, Konya, Mevlana ve Üniversite’yi tanıtan bir sunum yaptı. Memleket