Üniversite öğrencisinin doktoru darbettiği iddiası

Öğrenci ve doktor, ifadelerine başvurulmak üzere polis merkezine götürüldü

ANTALYA (AA) - Antalya'da üniversitesi öğrencisinin doktoru darbettiği öne sürüldü.

Alınan bilgiye göre, Akdeniz Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Tiyatro Bölümü öğrencisi N.C.G. (28), burun kanaması şikayetiyle Çaybaşı Mahallesi'ndeki bir özel hastanenin acil servisine başvurdu.

Acil serviste yapılması gereken bir müdahalelik durumun olmadığı belirtilen N.C.G'den, sağlık güvencesi olmadığı için 175 lira ücret talep edildiği öne sürüldü.

N.C.G'nin kendisine, "Sen tıp mı okudun kardeşim? Doktor musun?" diyen doktor M.T'ye tokat atarak darbettiği ileri sürüldü. M.T, yaşananları polise ve Sağlık Bakanlığı yetkililerine bildirdi.

N.C.G. ile M.T, ifadeleri alınmak üzere Demirci Karar Polis Merkezine götürüldü.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU