Üniversite öğrencisi kız intihar etti

Konya'da üniversite öğrencisi genç kız, eşarpla kendisini asarak, intihar etti.

Konya'da üniversite öğrencisi genç kız, eşarpla kendisini asarak, intihar etti.
Meram Tıp Fakültesi öğrencisi S. A. (23), Babalık Mahallesi'nde kaldığı öğrenci evinin banyosunda, henüz belirlenemeyen bir nedenle eşarp ile kendisini tavana astı.

Ev arkadaşlarının cansız bulduğu genç kızın, boğularak öldüğü belirlendi.
Polis, üniversite öğrencisi S. A'nın ölümüyle ilgili soruşturma başlattı.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?