Konya'da üniversite öğrencisi genç kız, eşarpla kendisini asarak, intihar etti.
Meram Tıp Fakültesi öğrencisi S. A. (23), Babalık Mahallesi'nde kaldığı öğrenci evinin banyosunda, henüz belirlenemeyen bir nedenle eşarp ile kendisini tavana astı.
Ev arkadaşlarının cansız bulduğu genç kızın, boğularak öldüğü belirlendi.
Polis, üniversite öğrencisi S. A'nın ölümüyle ilgili soruşturma başlattı.