Üniversite öğrencisi esrarla yakalandı

Konya polisi, Selçuk Üniversitesi (SÜ) öğrencisi ile iki arkadaşını 2 kilo esrarla yakaladı.

Edinilen bilgiye göre, Konya Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü Narkotik Büro Amirliği ekipleri, SÜ Kampüsü karşısındaki Bosna Hersek Mahallesi'nde bir üniversite öğrencisinde yüklü miktarda uyuşturucu olduğu bilgisini alarak harekete geçti. Şüpheli üniversite öğrencisi İbrahim A. (19) ile arkadaşları İbrahim D. (22) ve Mehmet Ali G. evden çıktı. Polis elinde siyah bir poşet olan şüphelilere baskın yaptı. Baskında 3 şüphelide gözaltına alınırken poşetten 2 kilo satışa hazır

esrar çıktı. Polis tarafından gözaltına alınan 3 şüpheli Konya Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirildikten sonra sorgulanmak üzere KOM Şube Müdürlüğü'ne götürüldü.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti