ÜNİLİG'de sutopu finalleri sona erdi

Üniversiteler Spor Ligi'nde Marmara Üniversitesi şampiyon oldu


MUĞLA (AA) - Üniversiteler Spor Ligi (ÜNİLİG) sutopu finalinde Yeditepe Üniversitesini 11-6 yenen Marmara Üniversitesi şampiyon oldu.Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu Genel Sekreteri Erdoğan Çelebi, AA muhabirine yaptığı açıklamada, keyifli bir organizasyon gerçekleştirildiğini belirterek, 12 dalda organizasyonların devam ettiğini kaydetti.Marmaris Yüzme Eğitim Merkezi'nde, 2 grupta toplam 8 takımın mücadele ettiği finallerde Marmara Üniversitesi şampiyon olurken Yeditepe Üniversitesi ikinci Okan Üniversitesi de üçüncülüğü elde etti.

AA

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü