Ümit Kamış Doçent oldu

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyelerinden Ümit Kamış doçentliğe yükseldi.

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Göz Hastalıkları Anabilim Dalı öğretim üyelerinden Ümit Kamış doçentliğe yükseldi. İstanbul Üniversitesi Cerrehpaşa Tıp Fakültesi’nden mezun olduktan sonra ihtisasını İstanbul Beyoğlu Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde yapan Doç. Dr. Ümit Kamış, vatani görevini de Sarıkamış 200 yataklı Asker Hastanesi’nde tamamlayarak Selçuk Üniversitesi’ndeki görevine başlamıştı. Halen Türk Oftalmoloji Derneği ve Türk Tabipler Birliği üyesi olan Kamış’a başarılarının devamını dileriz. Memleket


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?