Uluslararası Yelken Federasyonu Başkanı Andersen gündeme ilişkin toplantı yaptı

ANKARA (AA) - Uluslararası Yelken Federasyonu Başkanı Kim Andersen, 2020 Tokyo Olimpiyatları ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına ilişkin bilgilendirme...

ANKARA (AA) - Uluslararası Yelken Federasyonu Başkanı Kim Andersen, 2020 Tokyo Olimpiyatları ve yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına ilişkin bilgilendirme toplantısı yaptı.

Türkiye Yelken Federasyonundan (TYF) yapılan açıklamada, video konferansla gerçekleştirilen toplantıda Tokyo Olimpiyat Oyunları'nın ertelenmesi sürecinde yaşanan gelişmeler ve salgının yelken sporuna etkileri üzerinde durulduğu ifade edildi.

Toplantıya, TYF Başkanı Özlem Akdurak ve sportif direktörü Fatih Özmen katıldı.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de