Hastaneden yapılan açıklamaya göre, Meram Tıp Fakültesi Hastanesi ile Koç Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Semahat Arsel Hemşirelik Eğitim ve Araştırma Merkezi (SANERC) işbirliğinde hazırlanan etkinlikler arasında, 13 Mayısta Morfoloji Binası Konferans Salonu'nda geniş katılımlı bir sempozyum yer alıyor.
Sempozyumda. Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Raziye Girgin'in yanı sıra Başhekim Doç. Dr. Alper Yosunkaya ve Dekan Prof. Dr. Ahmet Özkağnıcı'nın da katılacağı sempozyumda Koç Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Elizabeth Herdman'ın ''Değişen Sağlık Bakımı'' konulu sunum yapacaklar.
Etkinlik, Konya'da ulusal düzeyde yapılan ilk hemşirelik sempozyumu olması açısından önem taşıyor.
Konuşmacılar arasında, Marmara Üniversitesi Sağlık Eğitim Fakültesi Sağlık Yönetimi Başkanı Prof. Dr. Haydar Sur, Sağlık Bakanlığı Eski Müsteşar Yardımcısı Dr. Haluk Özsarı, Marmara Üniversitesi Hastanesi Hemşirelik Hizmetleri Müdürü Yrd. Doç. Dr. Gülfer Bektaş, SANERC Müdür Yardımcısı Mazriye Üstündağ ve Meram Tıp Fakültesi Hastanesi Eğitim Hemşiresi Hamide Dindaş'ın da bulunuyor.
aa