Büro Emekçileri Sendikası Konya Şube başkanı Ali Ülkümen düzenlediği basın toplantısında “Bugün Türkiye’nin dört bir yanında, örgütlü olduğumuz tüm işyerlerinde, haklı taleplerimiz, ülkemiz ve geleceğimiz için iş bırakarak, basın açıklaması yaparak hükümeti ve yetkilileri uyarıyoruz” dedi. Ülkümen, İMF ve Dünya Bankasının, uluslararası sermayenin çıkarları doğrultusunda oluşturduğu Emek karşıtı politikaların yıllardır ülkemizde uygulanmakta olduğunu ileri sürerek şunları kyadetti: AKP eliyle pervasızca sürdürülen, “Zengin Dostu, Yoksul Düşmanı” politikalar sonucunda yoksullaş ve Emekçileri giderek daha da yoksul ve çaresiz hale getirilmiştir. Temel gıda maddelerine, elektriğe, suya, doğalgaza, dolaysız vergilere ve vergi cezalarına olağanüstü zamlar yapan AKP iktidarı, İMF talimatları doğrultusunda emekçileri ve halkı yoksullaştırmakta; kendine yakın sermaye kesimlerini beslemekte, kendi medyasını oluşturmakta, Ergenekon Soruşturması adı altında da “Kendi Derin Devletini” yaratmaya çalışmaktadır dedi. Ferit Hepokur-Memleket
Ülkümen'den hükümete eleştiri
Büro Emekçileri Sendikası Konya Şube başkanı Ali Ülkümen düzenlediği basın toplantısında hükümeti uyardı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?