Ülkümen güven tazeledi

Büro Emekçileri Sendikası Konya Şubesi’nin üçüncü Olağan Genel Kurulu hafta sonu Defterdarlık Toplantı Salonu’nda yapıldı.







Büro Emekçileri Sendikası Konya Şubesi’nin üçüncü Olağan Genel Kurulu hafta sonu Defterdarlık Toplantı Salonu’nda yapıldı. İki adayın yarıştığı genel kurul öncesi yeterli çoğunluk sağlanamadığı için uzun süre davetliler beklemek zorunda kaldı. Daha sonra gerçekleştirilen genel kurul seçimlerine 145 dele katıldı. 144 oyun geçerli sayıldığı genel kurulda Ali Ülkümen 107 oy alarak yeniden başkanlığa seçildi. Diğer aday Yakup Çetinkaya ise 37 oy aldı.


Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?