Türkiye’nin köklü markalarından Ülker Albeni, yeni reklam kampanyasında ünlü sanatçı Ajda Pekkan ile yeniden iş birliği yaptı. Pekkan’ın 2018’de seslendirdiği hafızalara kazınan reklam müziğinin ardından bu kez hazırlanan filmde sanatçının 90’lar, 2000’ler ve günümüz görünümleri bir araya getirildi.
Reklam filminde Süperstar’ın 90’ların sonu ve 2000’li yıllardaki görüntüleri yapay zeka teknolojisi ile oluşturulurken, günümüz Ajda Pekkan’ı ise Albeni’nin değişmeyen çikolata–karamel–bisküvi uyumuna vurgu yapıyor.
Marka, yenilikçi yaklaşımıyla hazırladığı bu kampanya ile “modası geçmeyen lezzet” söylemini öne çıkarırken, film Ajda Pekkan’ın seslendirdiği ikonik reklam müziğiyle tamamlanıyor.
Ülker Albeni’nin yeni kampanyası, markanın yıllar içinde değişmeyen tat deneyimini modern iletişim diliyle yeniden hatırlatmayı amaçlıyor.