Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan Cenevre'de

Bakan Arslan, Dünya Bilgi Toplumu Zirvesi'ne katıldı

CENEVRE (AA) - Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, İsviçre'nin Cenevre kentinde düzenlenen Dünya Bilgi Toplumu Zirvesi'ne (WSIS) katıldı.

Varembe Konferans Merkezi'nde basına kapalı olarak gerçekleştirilen zirveye 26 ülkeden bakanlar iştirak etti.

Edinilen bilgiye göre, katılımcı ülkeler haberleşme, bilgi ve iletişim teknolojileri alanında ortak altyapı kurulması, internet ve siber güvenlik gibi konuları ele aldı.

Zirvenin ardından Bakan Arslan ve beraberindeki heyet, Türkiye'ye hareket etmek üzere Cenevre'den ayrıldı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL