Ulaş'ta yangın tatbikatı

SİVAS (AA) - Ulaş İlçe Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı. Hastane Afet Planı çerçevesinde hastanede oluşabilecek her türlü afete karşı personeli...

SİVAS (AA) - Ulaş İlçe Hastanesi'nde yangın tatbikatı yapıldı.

Hastane Afet Planı çerçevesinde hastanede oluşabilecek her türlü afete karşı personeli bilinçlendirmek ve farkındalık oluşturmak için gerçekleştirilen yangın tatbikatı gerçek sahneleri aratmadı.

Ulaş İlçe Hastanesi Müdürü İzzet Karataş başkanlığında UMKE, Sağlık Müdürlüğü, Sivil Savunma Amirliği ve iş sağlığı birimlerinin katıldığı tatbikatta senaryo gereği yangın alarmı verilmesinin ardından sağlık personeli tarafından hastalar tahliye edildi.

Binada mahsur kalan iki hasta ise ekiplerce kurtarıldı.

Tatbikatta ayrıca kontrollü olarak yakılan ateşle hastane çalışanlarına yangına müdahale eğitimi ile iş güvenliği ve sivil savunma uzmanlarınca iş sağlığı eğitimi verildi.




AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL