Ulaş'ta öğrenciler Belediye Başkanı Göçgün'ü ziyaret etti

SİVAS (AA) - Ulaş'ta Çanakkale gezisinden dönen öğrenciler Belediye Başkanı İsrafil Göçgün'ü ziyaret etti.Ulaş Kaymakamlığı, Ulaş Belediyesi...

SİVAS (AA) - Ulaş'ta Çanakkale gezisinden dönen öğrenciler Belediye Başkanı İsrafil Göçgün'ü ziyaret etti.

Ulaş Kaymakamlığı, Ulaş Belediyesi ve İstanbul Sancaktepe Belediyesinin organizesiyle Çanakkale gezisine giden 36 ortaokul öğrencisi ilçeye döndü.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemil Aslan, Vali Lütfi Tuncel Ortaokulu Müdürü Ramazan Baker ve öğrenciler Belediye Başkanı İsrafil Göçgün'e desteklerinden dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Göçgün, öğrencilere her zaman destek olacaklarını söyledi.

Okul Müdürü Ramazan Baker ise öğrencilerinin yapılan geziden dolayı çok mutlu olduklarını çok faydalı ve verimli bir gezi olduğunu söyledi.

Ziyaretin sonunda Göçgün'e tablo hediye edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu