Ulaş'ta KÖYDES toplantısı yapıldı

SİVAS (AA) - Ulaş İlçesinde, KÖYDES (Köylere Hizmet Götürme Birliği) 2016 yılı Eylül dönemi ikinci olağan meclis toplantısı yapıldı.Ulaş Kaymakamı...

SİVAS (AA) - Ulaş İlçesinde, KÖYDES (Köylere Hizmet Götürme Birliği) 2016 yılı Eylül dönemi ikinci olağan meclis toplantısı yapıldı.

Ulaş Kaymakamı Orhan Altun başkanlığında kaymakamlık toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda, birliğin 2016 yılı faaliyet yatırımları değerlendirildi, 2017 yılı yatırım planı ve çalışma programı görüşülerek kabul edildi.

Köy muhtarlarından çalışmalarıyla ilgili bilgi alan Kaymakam Altun, muhtarlardan yeni dönemde köylerdeki çalışmalarda köylü vatandaşları bilgilendirmelerini ve bu bağlamda destek almalarını istedi

Köylere Hizmet Götürme Birliği Müdür Vekili Servet Çakır ise, 2016 yılında tamamlanan çalışmaları anlatarak, 2017 yılında yapılacak çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Toplantıya, AK Parti İl Genel Meclis üyeleri Ahmet Çetin, Ersin Özkan ve köy muhtarları katıldı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu