Ulaş'ta erik ağacı çiçek açtı

SİVAS (AA) - Sivas'ın Ulaş ilçesinde erik ağacının bu yıl ikinci kez çiçek açması görenleri şaşırttı. Gümüşpınar köyünde Mehmet Aydın'a (64)...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Ulaş ilçesinde erik ağacının bu yıl ikinci kez çiçek açması görenleri şaşırttı.

Gümüşpınar köyünde Mehmet Aydın'a (64) ait evin bahçesindeki erik ağacı kasım ayında çiçek açtı.

Aydın, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçede hava sıcaklıklarının bir süredir mevsim normallerinin üzerinde seyrettiğini söyledi.

Evinin bahçesindeki erik ağacının bu mevsimde çiçek açmasının şaşkınlığını yaşadığını belirten Aydın, "Köyde çiftçilikle uğraşıyorum, hobi olarak evimin bahçesinde meyve yetiştiriyorum. Bahçeyi gezerken erik ağacının çiçek açtığını fark ettim. Daha önce karşılaşmadığım bir manzara karşısında şaşkınlık yaşadım." dedi.


Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu