Ulaş'ta besi sığırcılık kursu açıldı

SİVAS (AA) - Ulaş i̇lçesi̇nde, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından besi̇ sığırcılığı kursu açıldı.Yenikarahisar Mehmet Ali Demet Ortaokulu'nda...

SİVAS (AA) - Ulaş i̇lçesi̇nde, Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğü tarafından besi̇ sığırcılığı kursu açıldı.

Yenikarahisar Mehmet Ali Demet Ortaokulu'nda açılan kursun 15 Nisan'a kadar devam edeceği öğrenildi.

Kurs hakkında AA muhabirine açıklamada bulunan Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Osman Hökkeş, " Kursumuza şu anda 44 kursiyer katılıyor. Kursumuzu, Ulaş Tarım İşletmesi Müdür Yardımcısı Yıldıray Çil veriyor. Kursumuza çok yoğun bir ilgi var. Kursta kursiyerler besi sığırı işletmelerinin planlaması, besi sığırcılığında mekanizasyon, besi sığırlarının beslenmesi, besi sığırcılığında sürü yöntemi, besi sığırlarında sağlıklı ve kaliteli kırmızı et üretimi, hastalık ve zararlılarla mücadele ile yem bitkileri yetiştirme konularında bilgiler veriliyor." dedi.

Hökkeş, kurs sonunda kursiyerlerin sınava tabi tutulacağını, sınavda başarılı olan kursiyerlere katılım belgesi verileceğini belirtti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu