Ulaş'ta "atık pili getir şekeri götür" uygulaması

SİVAS (AA) - Sivas'ın Ulaş ilçesinde başlatılan "atık pili getir, şekeri götür" uygulaması ilgi görüyor. Ulaş İlkokulu Müdürü Mehmet Aydın, AA...

SİVAS (AA) - Sivas'ın Ulaş ilçesinde başlatılan "atık pili getir, şekeri götür" uygulaması ilgi görüyor.

Ulaş İlkokulu Müdürü Mehmet Aydın, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sıfır Atık Projesi kapsamında öğrencilere yönelik proje başlattıklarını söyledi.

Kaynakların daha verimli kullanılmasını, atık oluşumunun engellenmesini ve geri kazanımın sağlanmasını hedeflediklerini belirten Aydın, "Ulaş ilkokulu olarak Sıfır Atık Projesi kapsamında 'atık pili getir, şekeri götür' uygulaması başlattık. Evlerindeki atık pilleri getiren öğrencilerimize şeker veriyoruz." dedi.

Uygulamanın öğrencilerin çok hoşuna gittiğine vurgu yapan Aydın, proje kapsamında çalışmaların devam edeceğini ifade etti.

Gündem Haberleri

TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?