Ulaş'ta aşure ikramı

SİVAS (AA) - Ulaş ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla Rıza Ünal Kültür ve Cemevi tarafından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.Rıza Ünal Kültür...

SİVAS (AA) - Ulaş ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla Rıza Ünal Kültür ve Cemevi tarafından vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

Rıza Ünal Kültür ve Cemevi toplantı salonunda düzenlenen programda Nihat Saltuk birlik ve beraberlik mesajları vererek dua etti.

Ulaş Kaymakamı Mahmut Sami Yılmaz, programda yaptığı konuşmada birlik ve beraberliğin önemine dikkati çekerek, "Muharrem ayında sunulan aşure birlik ve beraberliğin en güzel sembolüdür. Aşure içerisindeki meyvelerin ayrı ayrı tatları vardır, aşurede bu meyveler biraraya gelince farklı tatlar oluşturuyor." dedi.

Yılmaz, aşurenin birlik ve beraberliğin kendisi olduğunu söylerek bu birlik ve beraberliğin bozulmamasını temenni etti.

Programa Ulaş Belediye Başkanı İsrafil Göçgün, İlçe Müftüsü Hayrettin Tanrıverdi, Cemevi Başkanı Kenan Köse, CHP Kangal İl Genel Meclis üyesi Sırrı Karasu, kurum amirleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL