Ulaş'ta altyapı çalışmaları

SİVAS (AA) - Ulaş ilçesinde nisan ayında başlayan kanalizasyon çalışmalarının devam ettiği belirtildi.Ulaş Belediye Başkanı İsrafil Göçgün, ilçenin...

SİVAS (AA) - Ulaş ilçesinde nisan ayında başlayan kanalizasyon çalışmalarının devam ettiği belirtildi.

Ulaş Belediye Başkanı İsrafil Göçgün, ilçenin 31 yıllık kanalizasyon sorununu çözmek için altyapı çalışmalarının devam ettiğini belirtti.

Göçgün, "On dokuz kilometrelik olan kanalizasyon hattının 10 kilometrelik bölümü tamamlandı. Çalışmalar bu yıl tamamlanacak. Aynı zamanda kanalizasyon hatlarının arıtma tesisiyle bağlantılarını tamamlayarak Tecer Irmağı atık sudan tamamen kurtulacak." diye konuştu.

Göçgün, kanalizasyon altyapı çalışmalarının ardından bozulan ana cadde ve yollarda asfalt çalışmalarına başlanacağını kaydetti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu