Ulaşımda yaz tarifesi başladı

Büyükşehir Belediyesi, toplu ulaşımda bugünden itibaren yaz tarifesine geçti.

Konya Büyükşehir Belediyesi Toplu Ulaşım Daire Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, toplu ulaşımda 16 Haziran 2008 Pazartesi gününden itibaren geçilecek yaz tarifesinin şehir merkezindeki tarife panolarında ilan edilmeye başlandığı belirtildi. Açıklamada, şehir içinde özellikle toplu taşıma araçlarını tercih eden vatandaşların yaz tarifesini dikkate almaları gerektiği hatırlatıldı.

Öte yandan bazı duraklarda yaz tarifesinden haberi olmayan vatandaşların uzun süre bekledikleri görüldü…

Memleket

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?