Konya Büyükşehir Belediyesi Toplu Ulaşım Daire Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, toplu ulaşımda 16 Haziran 2008 Pazartesi gününden itibaren geçilecek yaz tarifesinin şehir merkezindeki tarife panolarında ilan edilmeye başlandığı belirtildi. Açıklamada, şehir içinde özellikle toplu taşıma araçlarını tercih eden vatandaşların yaz tarifesini dikkate almaları gerektiği hatırlatıldı.
Öte yandan bazı duraklarda yaz tarifesinden haberi olmayan vatandaşların uzun süre bekledikleri görüldü…
Memleket