Ulaş Kaymakamlığı bahçesi ağaçlandırıldı

SİVAS (AA) - Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Ulaş Kaymakamlığı bahçesine fidan dikildi.Kaymakam Mahmut Sami Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada,...

SİVAS (AA) - Orman Haftası etkinlikleri kapsamında Ulaş Kaymakamlığı bahçesine fidan dikildi.

Kaymakam Mahmut Sami Yılmaz, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Orman Haftası etkinlikleri kapsamında fidan dikme etkinliği düzenlediklerini söyledi.

Kaymakamlık bahçesinde çam, ardıç, ladin, mazı, ıhlamur ve dut olmak üzere 500 fidanı toprakla buluşturduklarını belirten Yılmaz, şöyle konuştu:

"İlçemizde yeşile ve ağaca önem vermemiz, yeşil alanları çoğaltmamız, ormanlarımıza sahip çıkmamız gerekiyor. İnşallah biz görmesek dahi yıllar sonra bu fidanlar bir ağaç olacak. Bizden sonra gelecek meslektaşlarımız ve kurum amirleri bu ağaçları dikenlere bir dua edecek. Dikilen fidanlar, fidan diken öğrencilerimizle birlikte büyüyecek."

Yılmaz, fidan dikim etkinliğine katılan kurum çalışanları, polis ve jandarma ekipleri ile öğrencilere teşekkür etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu