Ulaş Anaokulu öğrencileri tiyatro oyunu izledi

SİVAS (AA) - Ulaş Anaokulu öğrencileri "Ben Büyüyünce" adlı tiyatro oyununu izledi.Okulun konferans salonunda ilk defa tiyatro oyunu izleyen öğrencilerin...

SİVAS (AA) - Ulaş Anaokulu öğrencileri "Ben Büyüyünce" adlı tiyatro oyununu izledi.

Okulun konferans salonunda ilk defa tiyatro oyunu izleyen öğrencilerin heyecanlandıkları ve tiyatroyu ilgiyle izledikleri gözlendi.

Tiyatro oyuncusu Yusuf Nalbant tarafından yazılan ve sahnelenen oyunda öğrencilere de roller verildi.

Oyunda minik öğrencilere meslekleri tanıtan Nalbant, sergilediği oyunla minikleri hem eğlendirdi hem de öğütler verdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu