Üç kişilik aile yedikleri mantardan zehirlendiler

Konya’nın Beyşehir ilçesinde, doğadan toplanan mantardan yiyerek zehirlenen aynı aileden 3 kişi hastanelik oldu

Edinilen bilgiye göre, Bahçelievler Mahallesi'nde oturan Abdullah (30), eşi Ayşe (27) ve 2 yaşındaki çocuğu Y.K., yakınları tarafından gönderilen mantarları akşam yemeğinde yedi. Yemekten bir süre sonra rahatsızlanmaya başlayan 3 kişilik aile, çağrılan ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Acil serviste midesi yıkanan aile fertlerinden anne ve baba dahiliye, çocukları ise çocuk polikliniğinde müşahede altına alındı. Mantardan zehirlenen ailenin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu