U17 Milli Takımı, Avrupa Şampiyonası’nda namağlup finalde

U17 Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda Sırbistan'ı 3-1 mağlup eden milli takım, namağlup finale çıktı.

U17 Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda Sırbistan'ı 3-1 mağlup eden milli takım, namağlup finale çıktı.

Karadağ'ın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa Voleybol Şampiyonası'nda mücadele eden 17 Yaş Altı Kız Milli Takımı, yarı final maçında Sırbistan'ı 3-1 mağlup ederek, adını finale yazdırdı.

Milli takım, 09 Ekim Cuma günü Türkiye saatiyle 21.00'de İtalya-Rusya karşılaşmasının galibiyle şampiyonluk için karşılaşacak.

Salon: SC Verde

Hakemler: Volodymyr Paievskyi, Nikola Micevski

Türkiye: Özlem, Deniz Nazlıcan, Pelin, Ege Melisa, Dalia, Özge, Yasemin (L) (Aleyna, Dilay, Beren)

Sırbistan: Mandovic, Pakic, Kurtagic, Zubic, Vajagic, Sucurovic, Kujundzic (L) (Tomic, Ivanovic, Lazovic)

Setler: 18-25, 25-21, 26-24, 25-20

Süre: 102 dakika (22, 24, 29, 27)

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de